Verksamhetspolicy
Strävan efter kontinuerlig förbättring
Bättre och bättre för varje dag
Fyrljus bemannar byggbranchen.
Vi vill aktivt bidra till att skapa mervärde och framgång hos våra intressenter och medarbetare. Det är därför viktigt för oss att värna om kvaliteten på våra tjänster och produkter, vår arbetsmiljö samt bidra till en hållbar samhällsutveckling genom att minimera vår negativa miljöpåverkan. En grundförutsättning för att detta ska lyckas är en hög ambitionsnivå och ett ständigt förbättringsarbete inom samtliga områden kvalitet, arbetsmiljö och miljö.
Våra värderingar hållbarhet, kundservice och ansvar ska genomsyra hela organisationen samt ge stöd och vägledning i vårt förbättringsarbete.
Fyrljus har därför upprättat ett antal principer för arbetet med kvalitet, miljö och arbetsmiljö.
Integrerad policy
Vår verksamhetspolicy följer kraven i ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 och AFS 2001:1 och integrerar områdena kvalitet, miljö och arbetsmiljö.
Kundfokus
Våra kunders behov är grunden för vår verksamhet, vilket innebär att vi prioriterar deras välbefinnande samt våra medarbetares arbetsmiljö och en hållbar miljö.
Höga ambitioner
Genom att se lagar, förordningar och andra bindande krav som en miniminivå utmanar vi oss ständigt att sätta nya ambitiösa mål för kvalitet, miljö och arbetsmiljö.
Fyrljus värderingar och policys strävar efter att erbjuda högkvalitativa, trygga och tillgängliga produkter och tjänster för byggbranschen.
Kompetens
Vi besitter den kompetens som krävs för att erbjuda högkvalitativa, trygga tjänster samt en säker arbetsmiljö och hållbar miljöprestanda.
Ansvarstagande
Vi tar ansvar för våra produkter och tjänster i alla steg och ställer höga krav på oss själva, våra leverantörer, underentreprenörer och samarbetspartners.